Halaman

Selasa, 27 September 2011

nurin , ekin , echa

6.
haa .. ni dia 3 bidadari sekaki dan sejoli . haha . okay .. aku mulakan dari kiri dlu .

yg kiri tuh nma dia NURIN .. sedap x nma dia ? bule la kn ,.. dia ni baek , peramah . kngkadang best juga kwn dngn dia . :) jngan marah tau2 .

tngah2 tu pula nma dia EKIN . entah knapa aku suka sngt pnggil dia itik . hehe ~ itik pon itik la , jnji baek suda . :P dia ni kwn si NURIN dan si ECHA ni . nk kta hotstuff , bule la jugak kn . ap2 pon kalau suka kt dia , gitaw aku tau . hahha .

yg kanan skali tu nma dia ECHA . lawa tak dia ? totally lawa kn ?  haa ... dia ni ex aku dlu . tp smpai skrg aku still syg dia . :) yela .. aku rlationship ngan dia dlu pon tak lama . kejap ja .~ :D
ECHA ni kn , dia jenis yg agak sosial , suka merapu , manja , gedik suma dlm 1 la . #jngan mara . mlawak ja tau.

*bila dah puji ni , jngan laa korang kembang tak btempat pulakk eh . :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkn comment anda disini