Halaman

Sabtu, 1 Oktober 2011

matyap , akid , mekda

helo .. ^^ okey , firstly aku nk prkenalkn mamat2 kt atas ni ..
sumanya budak skola aku - smk hi-tech . :)

mamat sbelah kiri tu , nma dia ashraff atau lebih femes dipanggil mat yap . entah ap2 nma mat yap tu . dia ni form 4 . ensem x ? ya . mmg x hensem pon . hahaha .~ #joke

tengah2 tu pula nma dia akid fahmi . mamat ni pon form 4 . minat kt dia kah ? sorry , dia da berpunya . tp aku x tau pulakk nma awek dia sapa . pakat ckp ja .. ( law nk knal , add dia dlm fb korang noh ) . hee.

yg kanan skali tu nma dia mekda . nma btoi dia aku x tau pon . lalala ~ dia ni x silap aku budak baru " kott ".
kott ja la .. aku pakat kawan ja .~ pasai hal peribadi depa aku x amek tau sngt pon . :D

#kpada makhluk2 di atas ni , kalau dah baca tu , jngan terasa noh . aku melawak ja . oke bye .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tinggalkn comment anda disini